23/3/07

Participants 3r trimestre


17 comentaris:

Fina ha dit...

Aa partir d'avui, dia 23 de març de 2007, s'incorporen al projecte de cooperació euromediterrani un nou grup de 14 alumnes de 3r d'ESO que fan el crèdit variable Vida i conflicte. Benvinguts!

kkwet ha dit...

eis..
parlo de part de la jenny...i de part meva...i aket kredit... esta be...encara k es una mika aburrit...¬¬ pero no sempre..
els ejercicis de dibuixos i akestes coses són entretingudes...."
que bagi bé!! ^^

>_____maRtiinii.,*] ha dit...

__ \\|||//______________
__ ^ ^ ______________
___ (.).) ______________
___ º ______________
___ `·.·´ ______________



Avui falten 12 dies per Sant Jordi i poso això perquè m'aburreixo una mica^^..

apa noiss..*

Unknown ha dit...

Hola!

Benvinguts a tots!
Espero que vagi tot bé.

Aquest projecte em sembla una activitat diferent i interessant.

Demà passat celebrem Sant Jordi en l'institut.

Petons per tothom, Cristina!

srt.queel ha dit...

eiis*

dir que aquest credit m'agrada molt i espero que segueixi aixins
;P

divendres sant jordii! ^^

espero que vagi tot bé!!

Unknown ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

ola

Unknown ha dit...

Eis...! bno aviam ...les fotos...estan b....encara k ....


NO SALIMOS MAL...SOMOS ASI...xD

Anònim ha dit...

Em sembla que opino el mateix que la Violant.. x)
Encara q en algunes em sortit prou be no¿?
La pel·licula de los chicos del coro em va agradar molt i em va semblar molt entretinguda...


Petonets!!!* ^^

Unknown ha dit...

b0nes*!! a tots aqui estic yoP jeje espero que os lo paseu molto be millor que no mireu molt les fotus...xD
kisS
...bye...

Unknown ha dit...

Hola sóc en Joan i vull saludar els nois de Kenita.
M´agraderia poder parlar amb vosaltre.
Salutacions!!!!!!

Unknown ha dit...

Salut!
Nous sommes Cristina et Martin..
nous voulons voir et parle avec vous.
Salutations!
Aurevoir.
Nous serons contents de vous
connaître.

Bisous!

(¯`·._martin_.·´¯)
________et________
(¯`·._criis!_.·´¯)

Unknown ha dit...

hola em dic Marcos i espero conèixer gent i fer amics en aquest crèdit així que ja os esteu presentant.

Unknown ha dit...

ola...jo sok la violant...i lo k a mi magrada mes es es es.....ara no ho se...xD
la britat es k lo k mes m'agrada fer es ridiculitzar als demes...i fer k el mon sigui pitjor per a ki no aguantu....^^

alex ha dit...

hola soc l'alex magradaria conèixer tots els nois i noies de kenitra

Unknown ha dit...

Hola jo hem dic Lorena.
Espero conèixer gent en aquest intercanvi!

Saluts!

Aviam si parlem aviat!

Unknown ha dit...

ei!
ja s'esta acavant el credit i encara no hem parlat amb els de kinitra !
¬¬'
crec que ens kedarem sense parlar!

_____________A-10______________...

per ki no o pilli es adeu!


by:yo!
jejeje!! XD ¬¬' me rio yo sola jijiji